۶ پاسخ

منم چندبار خوردم فکر نمیکنم مشکل داشته باشه

من در هفته یکی دو بار میخورم اونم یه کاسه
اگه‌لکهه بینی اینا نداری بخور

کم بخور
در حد یکی دوقاشق

نه خوب نیس عزیزم نخور عزیزم یه چن هفته دیگه صبر کن تا نینی کوچولوت به دنیا بیاد نخوریا😐

یخورده فکر نکنم ایرادی داشته باشه منکه خوردم خداروشکر چیزی نشد شله زردم میخورم به گفته همسرم اصلا رعایت نمیکنم ولی تو خوردن اینجور چیزا زیاده روی نمیکنم اصلا

میگن نباید خورد گرمیه ولی من ۲ بار تاالان خوردم نتونستم طاقت بیارم

سوال های مرتبط

مامان مهیار جون👶 مامان مهیار جون👶 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا💙💫 مامان لوبیا💙💫 هفته چهلم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد