مامانا،خوردن خرچنگ تو بارداری خوبه یا نه

۸ پاسخ

میگن جیوه ش بالاس نخورین کلا ماهی های جنوب و خرچنگ و میگو
ولی ماهی سالمون و سفید و قزل آلا میتونی هفته ای یک تا دو بار استفاده کنی چون جیوه کمی دارن ناچیزه و مفید هم هست

این دیگه جدید بود😅
کاملا پخته باشه و کم موردی نداره . ولی دریایی میگن جیوه و فازات سنکین داره خورده نشه.ماهی من مثلا پرورشی خوردم فقط دوبار اونم.

چیییییی وای نخوری

حرامه

عزیزم برنامه میلی رو داری

نخور
.

خوردی بگو چه مزه ایه

بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان رادین 👼💙 مامان رادین 👼💙 ۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی