خوردن روغن زرد گوسفندی در بارداری خوبه یا نه؟

۱۲ پاسخ

بخور چرا بد باشه مگ قبلنا همینارو نمیخوردن
بچه هاشون هم همه سالم
انقد میترسونن مارو ک هیچی نمیخوریم

خیلی گرمه من کره اشو گرفتم برای بعد زایمانم ا

هیچ مشکلی نداره از روغنای که میخریم از بیرون میخوریم خیلی سالم تره البته اگه واقعا روغن گوسفندی باشه

الان هوا گرمه زیاده روی نکن تو خوردنش اذیتت میکنه
ولی برای زایمان کردی تا میتونی بخور که بدنت قوت بگیره و به حالت اولت برگردی عزیزم

اشکال نداره بخور

اصل باشه که خیلی خوبه

من از ماه دوم بارداری ام میخورم هر روز کره شو با عسل و روغن شو داخل غذا

من خوردم چقدم چسبید

عالیه

اره خیلی خوبه

آره بخور صبحانه با مربا یا تخم مرغ خیلی مقویه

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی