چه میوه های توشیردهی مجازه

۵ پاسخ

من همچی میخوردم

من همه چی دارم میخورم ولی از هرچی کم

من همچی میخوردم

منم‌ همه‌چی‌ میخورم

میدونی من خیلی رعایت کردم هرچیزی نخورم ولی دیدم واقعا فایده نداره لعنتی گریه ها و کولیکش فرقی نکرده
دیدم داره ب بدنم ظلم میشه بدتر خودم آب میشم
منم خوردم همه چیو
ولی الان خیلی بهتره پسرم ب مرور ک میگذرزه خداروشکر کولیکش بهتر شده
ولی هندوانه و طالبی خیلی واقعا اذیتش میکنه این دوتارو نمیخورم اصلا تا ۶ ماهش بشه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه وآیماه🌛 مامان نیلماه وآیماه🌛 ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان سینا 💙 مامان سینا 💙 ۱ ماهگی
مامان کوپولَک مامان کوپولَک ۱ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۱۴ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی