۴ پاسخ

من که تا لب مرگ میرم
خیلی افتضاحه

زیر سرتو بلند بزار و پارچ آب بزار کنارت و آروم آروم بخور

من سرم خوابیدنی دکتر گفت بالا بزار ولی باز اذیت میشم

هر چی میگذره بدتر میشه من فقط اب میخورم و نفس عمیق نیکشم البته گلاب هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری