۷ پاسخ

من از دکترم اجازه گرفتم آمپول ب ۱۲ زدم تقریبا برطرف شد
خیلی سرگیجه ی شدیدو بدی داشتم ولی الحمدلله الان ۱۰ روزه که خوبم

منم همینجورم دوروزه

کم خونی نداری؟

برا کم خونیه

کم خونی

فشارت بگیر

فقر آهن کم خونی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی