۱۰ پاسخ

ن عزیزم‌من سربارداری اول تا ۴ماه لکه بینی داشتم بچم پسر شد

تو رو خدا این حرفای الکی رو هی ادامه ندید چه ربطی داره آخه

ربطی نداره اصلا

من لکه بینی و خونریزی داشتم پسره

اینا همش خرفه

چ ربطی داره من هم دختر دارم هم پسر ولی سر هیچ کدوم لک بینی نداشتم کلا ربطی نداره لکه ب جنسیت

من برعکس شنیدم

نه عزیزم

من برعکس شنیدم پس😐

من برعکسشو شنیدم😅 به حرفا اکتفا نکن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد