۵ پاسخ

من سیر ترشی میخوردم انقباض میگرفتم خیلی شکمم سفت میشد جوری که نمیتونستم نفس بکشم

من سیر ترشی میخورم

سلام من دائم داخل غذا و ماست استفاده میکنم تا حالا مشکلی نداشتم

نه چه مشکلی.

سلام نه من خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری