۷ پاسخ

من هیچکار نمیکنم خودش خوب بشه😵‍💫

هیچی ازخونع بیرون نمیریم و میگو....

تحمل

منم وقتایی ک میدونم از گشنگی نیست و فقط حس ترشی و تهوع دارم ابلیمو میخورم لحظه ای قطع میشه مشکل

نمیاد بیرون؟

خیلی بده مخصوصا واسه من شباموقع خواب میاد سراغم 🙁

سلام دکتربه من لانزوا داد برامعدم
ولی من ابلیمو میخورم حالم خوبه،سالادشیرازی باابلیمو

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری