سلام خوبین. خانما با نفخ بارداری چه میکنین من خیلی اذیتم

۳ پاسخ

الو يا زرد الو بزار خيس بخوره با انجير خشك كمي بهتر ميكنه

سلام عزیزم. انجیر خشک از همه برات بهتره

من از عرق نعنا ولی خیلی کم استفاده میکنم
با غذا زیتون میخورم
انجیرم خیلی خیلی خوبه
کره بادومزمینی هم عالیه❤️

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری