بچها از کی شلوار لی پوشوندین ب نی نی هاتون

۵ پاسخ

من ک نگرفتم براش هنوز میزارم ۶ ۷ ماهگی بشه بعد چون بچه اذیت میشه

هوا گرمه وگرنه از اول پاش میکردم

از بعد ۴۰ روز شلوارک کی تن کردم
شلوار نخریدم هنوز

تو این گرما نگرفتم براش.

من یک ماه نشده بود شرتک لی پاش کردم ربطی به سن نداره

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی