۲ پاسخ

من هنوز گردو ندادم چون خودم حساسیت دارم مترسم اوندم داشته باشه

آره میشه کم بریز ک اگه حساسیت داشت نشون بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🩷🩷 مامان دوقلو ها🩷🩷 ۱ سالگی