۱۰ پاسخ

سوال:🥀🖤اَسلامُ عَلَیک یا اَباعَبدِاللهِ الحُسَین🥀🖤
سلام خانمای و مامانای گل🌹امیدوارم حالتون خوب باشه خوشگلا❤️
از روز عاشورای حسینی میخوام چله زیارت عاشورا برداریم
اینجوری که چهل نفر میشیم.
مثلا شب اول هممون میخونیم به نیت و اسم یکی از این چهل نفر
ان ٕشاالله به حق امام حسین و علی اصغرش هممون تو این ماه عزیز حاجت روا بشیم 🥀
هر کسی که میخواد تو این چله شرکت کنه اسمشو این زیر بنویسه
بعد یه روز مونده به عاشورا من به ترتیب تو همین تاپیک می‌نویسم اسمارا
و دیگه مشخص میشه هر شب به نیت یکی از ماها خونده میشه❤️😘
تو این شبای عزیز برای منم دعا کنید😔😘


تو تاپیک خودم اسمتونو بنویسید

من دختر

من سر پسرم

منم سرم خیلی درد میگیره ولی هنو نمیدونم

پسر😩😩😩

عزیز ربطی به اینا نداره ایشلا هرچی دوست داری بشه

پسر

من هیچ سردردنمیشدم

من پسر داشتم

من سردرد میگرنی میگرفتم دخترداشتم

سوال های مرتبط

مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری