۸ پاسخ

عزیزم منم همینطوری بودم داشتم وزن کم میکردم و ضعیف میشدم ولی شروع کردم به ریزه خواری از میوه هایی که دلم می‌کشید بخورم شروع کردم بعد کم کم خشکبار خوردم خداروشکر خوب شدم و الان مرتب غذا میخورم

من که زیر سرمم همش
درکل نمیتونم چیزی بخورم
از همه چی بدم میاد
دارم تند تند وزن کم میکنم
دارو اثر آنچنانی نداره برای تهوع

منم همینطور حتی میشد دو سه روز هیچی نمی‌خوردم الان یکم بهتر شدم

من آب میخورم ولی حالت تهوعم کم زیاد نیس

فقط تحمل کن😂🫠من تا ۱۲ هفته حالت تهوع داشتم

اب نمک چرامیخوری فشارت میره بالاخطریه لیموبخورباغذابوش کن

لواشک بخور

وای منم خیلی حالت تهودارم لیموبوکن بخورخیلی خوبه لیموترش ازاین کوچیک ها

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری