سونو یا آزمایش کی باید برم بعد اونومالی ؟

۳ پاسخ

بین 24 تا 28 هفته میفرستن آزمایش تست تحمل گلوکز بین 28 تا 32 هفته ام‌میفرستن برا سونو وزن دیگه بستگی به دکترت داره که چه تاریخی بهت بده

انومالی کجا رفتی؟ من رفتم مهدوی نمیدونم دقیق بوده یا نه استرس دارم

من پایان ۳۰هفته دکتر گفته برم سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری