۹ پاسخ

الهی شکرش

منم آرزوم بود از ۳۴ ب بالا باشم تا سیس عقابی بگیرم😂🦅

انشالله بسلامتی نی نی هامونوبغل بگیریم

انشالله صحیح سالم نینی هامون بغل بگیریم

الهی شکر عزیزم

خداروشکر

الهی شکر

خداروشکرانءشالله منم زودبرسم ب این هفته

الهی شکر ، انشالله باقی راه هم به خیر و خوشی بگذره

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری