خانما دل درد شدید با ترشح زیاد خطر نداره؟

۱۳ پاسخ

برا رفتن میرم خوردم ب تعطیلات گفتم از شماها بپرسم ببینم شاید مشکل نداشته باشه

اگ نه که برو بیمارستان خودشون دوکی کنن عفونت خیلی خطرناکه ها

پس چرا خونه ای باید بری دکتر بهت دارو بدن دکترت بیمارستان خاصی ویزیت نمیکنه که باهاش در تماس باشن

برا جنین خطر ناکه

یکم زرده سفید نیست

دل درد بله اونم شدید برو درمانگاهی چیزی

ن سوزش ندارم ولی درد دارم با ترشح

خارش و سوزش نداری
یا سوزش ادراری ؟

آره عفونته

فک کنم باید بری دکتر

کاش بری با یه پزشک مشورت کنید .

روی دستمال کاغذی بزار ببین زرد یا سبز نیس ؟

ترشحاتت چه جوریه ؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان نورِ چشمم💙 مامان نورِ چشمم💙 روزهای ابتدایی تولد