۳ پاسخ

نه بخوراشکال نداره

شنیدم زیر ۳ماه نباید بخوری

چندماهه هستی
نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان علیصدرا 🫀🐣 مامان علیصدرا 🫀🐣 ۱ سالگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان قندعسلم🐣💗 مامان قندعسلم🐣💗 ۱۶ ماهگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی