مامانا بچم باز تب دماي بدنش٣٧/٨تبه؟؟

۱ پاسخ

اره خب آما بالا نیس شروعش ۳۷.۵ک کم کم شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی