۵ پاسخ

تم یک دوم بزار با صندلی غذا....
من شش ماهگی اینطوری گرفتم
البته اصلا اهلش نیستم ... ماهگرد فقط یک دیسک عدد میزارم و لباس ست میپوشیم و یک فیلم و یک عکس و یک کیک
معمولا کیک می‌گندونم انقدر دیر میگیرم‌خخ

تصویر

من ادیت میزنم خواستید انجام میدم

من تم نمی‌ذارم هیچ ماهی...هر ماه ازش عکس میگیرم فقط حالا یا با اسباب بازی یا ی کیک کوچولو یا بادکنک یا هیچی

۶ ماهگی با تم غذا خور شدن بنداز

منم عکس نگرفتم 🤦🏼‍♀️💔

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان .🐣. مامان .🐣. ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۷ ماهگی