خانما من پاهام ورم کرده چکار کنم ؟ خطرناکه؟

۲ پاسخ

نه دیگ طبیعیه.پیاده روی کن اگ سزارین نیسی

منم پاهام ورم کرده البته خودم حس نمیکنم فشار ک میدم میره تو چال میوفته

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد