۴ پاسخ

بچه تو این سن مریض نمیشه

از 37.5 تب هست الان دمای بدنش معمولیه

سرفه داره؟
تو این سن معمولا اگه تب یا سرفه نداشته باشه سرماخوردگی نیست و کلا احتمالش خیلی کمه تو این سن بچه یرما بخوره
چون عطسه که اوایل تولد تا یکی دو ماه هست
کیپ شدن بینی هم میتونه به خاطر رفلاکس یا چیز،دیگه باشه باید دماغش رو تمیز کنی

نه نبرش بدتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد