۱۱ پاسخ

خشکی نداری

طبیعیه

اشکالی نداره من رفتم دکتر گفت اشکال نداره پریود نمیشی فشار میاد خون دماغ میشی

منم دماغم خشک میشه یکم خونی میشه آب میزنم . ولی اگه زیاده باید بری دکتر

برو تو بخش خانه پایین صفحه زده علامت این هفته از بارداری یکیش همینه
اما نوشته اگ شدیده باید بری دکتر و خوب نیست

منم همش دماغم کیپه😑

بخاطر ورم داخل بینی هس منم همش دماغم کیپه یا زخم ، خون دماغ ولی برو دکتر

پولیپ نداری؟

آلرژی نیست!؟

منم همیشه دماغم کیپه

فشارت بالا نیست؟
یا تو گرما نیستی؟

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان👦🏻 مامان دایان👦🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری