۴ پاسخ

آسپرین و آنوکسا استفاده میکنی؟
بنظرم حتما به دکتر بگو سرخودم چیزی استفاده نکن مخصوصا پماد ویتامین آ که ممنوعه

برو دکتر گلم

اره برو یوقت پلاکت خونت میاد پایین برا خودتو بچه خوب نیست

اره مال فشار خونه برو شاید قرص بده

سوال های مرتبط

مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ژینا گلی🎀 مامان ژینا گلی🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری