من خون دماغ میشم جدیدا طبیعیه؟

۷ پاسخ

اره طبیعیه

تو این هفته که هستی این علامت واسه بعضیا هست طبیعیه

دیشب تو تاپیکا خوندم یه سری میگفتن آ اس آ مصرف میکنن خون دماغ میشن

توبارداری همه چی طبیعیه اونی که طبیعی نیست اینه یه روز هیچ مشکلی نداشته باشی

اره منم میشم. طبیعیه چون جریان خون خیلی میره بالا تو بدن بخاطر اونه

طبیعی هست منم میشم تازه همین حالا هم گاهی میشم

کاملا طبیعیه دو هفته تقریباً

سوال های مرتبط

مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری