اره طبیعیه
تو این هفته که هستی این علامت واسه بعضیا هست طبیعیه
دیشب تو تاپیکا خوندم یه سری میگفتن آ اس آ مصرف میکنن خون دماغ میشن
توبارداری همه چی طبیعیه اونی که طبیعی نیست اینه یه روز هیچ مشکلی نداشته باشی
اره منم میشم. طبیعیه چون جریان خون خیلی میره بالا تو بدن بخاطر اونه
طبیعی هست منم میشم تازه همین حالا هم گاهی میشم
کاملا طبیعیه دو هفته تقریباً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.