خانما طبیعیه خون دماغ شدم ؟

۵ پاسخ

سلام عزیز تو مشاوره روزانه ی گهواره نوشته بخاطر تغییر هورمونها و باریک شدن رگها خون دماغ شدن در حد کم طبیعی هست ولی اگه می‌ترسی برو فشارت رو چک کن

ممکنه فشار باشه عزیزم چک کن حتما

منم ی وقتایی میشم
اسپرین میخوری؟

برو درمانگاه شاید فشارت رفته بالا ممکنه از فشارخون باشه

فشارت شاید بالا هستش

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی