پایین اومدن پلها هم ضرر داره
ففط پایین اومدم

۹ پاسخ

من هر روز بالا پایین میرم

چه جوری رفتی بالا پس ؟!

زیاد نگران نباش،برای اونایی خطرناکه که روزی چندبار از پله بالا
پایین کنن،با یه بار چیزی نمیشه،این استرسی که داری از پله بدتره

بار اول ک ن ولی خیلی خطرناکه

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

من روزی ۲ بار ۳ طبقه رو بالا پایین میکنم

بخدا سرویکس میاد پایین

حداقل بشین از پله ها رو

خیلی ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 هفته بیست‌وهفتم بارداری