عزیزان پنج روز تاخیری کی برم برای آزمایش

۶ پاسخ

اگ تست زدی منفی شده پس هنوز برای آزمایشم زوده...
یه ۵ روز دیگ صبر کن بعد برو آزمایش بدن

همین الان تستم بزنی معلوم میشه

الان 🥰

بیبی چک بزن

خب هاله همون مثبته دیگه برو ازمایش بدا

الکی آزمایش نرو بی‌بی‌چک بزن بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری