۶ پاسخ

من فقط آن تی بردم

هم برای سونو آنومالی هم آزمایش باید سونو ان تی همراهت باشه نیاز به آزمایشش نداری

اگر دکتر نیاز ببینه مینویسه اما اگر تو غربالگری اولت مشکلی نباشه برای غربالگری دوم اکثرا آزمایش نمینویسن

فقط سونو انتی لازمه

نه نیازی نیست

اره همرات ببر

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پِرنسا💕 مامان پِرنسا💕 هفته پانزدهم بارداری