۱۱ پاسخ

ب من گف یکی دو تا لیوان اب بخور

من میرم هر وقت سونو دکتر میگه خیلی شیطونه ی جا نمیمونه ولی من حسش،نمیکنم
دیروزم رفتم اکو قلب جنین بنده خدا دکتر خسته شد مامانم اومده بود باهام تو میگه ب زور ی جا موند تا دکتر قلبش چک کنه

عزیزم‌اگه دکتر برات طول سرویکس نوشته باید مثانه پر باشه

یک لیوان آب بخور
قبل‌ حتما قدم بزن ک نی نی حسابی فعال بشه

نی نی ما دخمله ،باباش ب آرزوش رسید.و منه مادر در انتظار پسر☺️

والا به من گفتن ی چیز شیرین بخور راه برو ۵ دیقه مونده صدام کنن گفتن برو سرویس بهداشتی مثانه ات خالی باشه

منم امروز سنو جنسیت دارم🥺دل تو دلم نیس

یعنی امکان داره اشتباه شده باشه
آخه دو هفته قبلش ک رفتم ۳۴ بود و کلا استراحت کردم

من رفتم آنومالی همین ک دراز کشیدم دکتر شروع کرد بهم گفت چرا اینقدر تو خالیه ،بعد کلی بالای واژنم فشار داد برای چک سرویکس، بعد تو برگه سونو نوشته طول سرویکس با مثانه نیمه پر ۳۰ حداقل نرمال
امکان داره اشتباه کرده باشه ؟
امروز سونو واژینال دارم خیلی میترسم

اره عزیزم
قبلش چیز شیرین بخور
ابمیوه

ب من گف خالی

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🌸🩷 مامان دخترم🌸🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری