سه روز دیگه نوبت گرفتم واسه انومالی
🥹

۴ پاسخ

ذوقت رو درک میکنم انشالله ک بسلامتی بری 🥹🧿

کجا میخوای بری؟ چنده؟

با خودت ابمیوه شیرین ببر قبلش بخوری که خوب حرکت کنه

از من چهارشنبه دعا کن همه چی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد