۵ پاسخ

من 17و 2روز رفتم
دیه یکی 18 هر کی یه موقع میره فرقیم نداره بلخره چند روز بینشه

میگن بهترین زمانش ۱۸ هفته و ۳ روزه

من الان 19هفته وچهارروزه نوبتم 4شنبه خوبه برم یادیره؟ 🥹

من ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

آره منم همون موقع رفتم

سوال های مرتبط

مامان دوتا گوجه سبز مامان دوتا گوجه سبز روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد