بنظرتون ۳۰ هفته امپول ریه بزنم بهتره یا ۳۱ هفته؟؟؟؟

۵ پاسخ

هرچی زودتر بهتر

ببخشید خودتون میخواین آمپول ریه بزنین یا دکتر تجویز کردن

هروقت ک بنظرت هفته ی بعدش یا دوهفته دیگه زایمان میکنی
چون تا سه هفته زایمان نکنی بعد امپول دوباره باید بزنی

بزن 3هفته

از ۲۸ هفته تا ۳۳ هفته میتونی بزنی هر چ زود تر بهتر تر

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری