چرا بعد شیر بچه سکسکه میگیره؟؟

۵ پاسخ

چون هنگام بلع هوا هم وارد میشه

اخه میخوابه شیرشو میخوره .تو خواب نمیشه که وگرنه بعد شیر من ۲۰ دقیقه یا ی ربی روشونم نگه میدارم بعد شیر

باید اروغشو درست بگیریم وقتی شیر برگرده توگلوشون سکسکه میگیرن مخصوصا رفلاکسیا

اگه اروغ نزنه سکسه میشه

اروغشو میگیری

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی