۳ پاسخ

من میخوام برم بام
عکساش که‌خوب بود

عکاسی سورنا تو فاز یک من رفتم خوب بود

اسم باغ و دقیق یادم نیست ولی تو گوگل بزنید باغ کودک تو شهریار .لوکیشن عکاسی زیاد داره .من تولد دخترم و بارداری اولم و اونجا میرم .ورودی باغ و عکاسی و 3.500تومن دادم البته عکاس و خودم هماهنگ کردم همه مناسبت ها رو پیششون میرم .خواستی چندتا از لوکیشن هاش و میتونم بفرستم خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری