۱۰ پاسخ

آفرین خیلی عالی. چ جوری این کارو کاردی؟؟ خودت می‌خونی براش؟ یا گوشی؟؟

من باید داستان بگم براش

من انقد از بچگیش خوندم که الان دیگه دوس نداره

خداروشکر چه قدر خوشحال کننده‌اس واقعا🤩

قبلا چجوری میخابید

خوشش بحالت

چ خوب

ینی تو این مدت براش لالایی نمیخوندی که تازه خوشش اومده؟

چه خوب 😁 ایول

خدا حفظش کنه برات

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو 🍒🐰 مامان کیان کوچولو 🍒🐰 ۲ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ سالگی
امشب دوباره کشف کردم....
یکی از قلق های فاطمه زهرا جانمممم ......
هرشب رو پام میزاشتم براش لالایی میزاشتم یا میخوندم میدیدم رو پام کلی پهلو به پهلو میشه انگار بچه بیقراره
انگار یه چیزیش هست چند شب فکرمو مشغول کرده بود امشب گفتم شاید لالایی های تو گوشیم تکراری شده براش
با اونکه میدونم مشکل ذهنی داره اما .....
گذاشتم لالایی اول
لالایی با ریتم شاد واهنگ شاد بود انگار توجهشو جلب کرد وگوش داد وبیقراری نکرد
لالایی دوم غمگین بود
با ریتم اروم دیدم بعد چند ثانیه بیقراری شروع شد
لالایی بعدی زدم
اونم ریتم شاد بود
دیدم باز اروم شد گوش داد وگذاشت تا با تکون دادن پاهام ببرمش به عمق خواب
چندبار امتحان کردم و دیدم بعلههه دختر کوچولوم با لالایی شاد اروم میشه و میخوابه
قبلا شاید چندماه پیش امتحان کردم شاد سرحال میکرد اما امشب خوابوند از فردا شب امتحان میکنم شاید دلیل بیقراری هاش هنگام خواب همین بوده

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
مامان ها خودتون دست کم نگیرین شما بهترین کسی هستید که میتونید دلیل بیقراری بچه هاتون بفهمید وشما از هر دکتری عالی تر هستید❤️❤️❤️🫶🫶🫶