۷ پاسخ

رفلاکس پنهان وشیر نخوردن البته وزنش خوبه

من چهار ماه تمامه دو‌روزه یک قاشق حریره میدم

من شروع کردم

من ۱ هفتس شروع کردم
شیرم کم بود سیر نمیشد

رفلاکس یا وزن کم

من دکتر گفته چهار ماه و نیم شروع کنم چون پسرم رفلاکس داره

من آخر پنج ماه باید شروع کنم چون بچم شیر خشکی هست وکم وزن

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی