مامانا دکترم برام سونو نوشت گفته 24 هفتگی برو برای چیه

۴ پاسخ

احتمالا وزن جنین هست

تکرار انومالیه

شاید سرویکس چون منم دارم

وزن جنین

سوال های مرتبط

مامان هدیه کربلا ❤️ مامان هدیه کربلا ❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا 🤍❤️ مامان معجزه خدا 🤍❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری