24 هفتگی سونو چی هست ؟؟ کسی رفته می‌دونه برا سلامته

۸ پاسخ

سونوی آنومالی تاخیری هست جهت بررسی جفت و طول سرویکس و گاها ربطی به جنین نداره

انومالی لیت هست. بعضی ها دارن. به منم گفته از ۲۴ تا ۲۶ هفته اس

سونو نداره
ازمایش قند یا همون گلوکز داره فقط

یه نوع آنومالی دوم میشه دکتر منم نوشته

فک کنم همین سونو رشد میگن بهش تو گوگل سرچ کردم گف

اونو ازمایش قند فقط.

دکترم می‌گفت سونو اخه

فکر کنم ازمایش قند این تایمه

سوال های مرتبط