۳ پاسخ

انشالاه

من دوماهه همین شیرخشک میدمش یبوست نشده

انشالله نمیشه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی