۴ پاسخ

پسریادختر بودن دست فقط خداس مهم سالم بودن بچس من سربچه دومم دلم پسرمی خواست ولی نذر هام به خدافقط باردارشدن وسالم بودن بچم بود خداهم ازدلم خبرداشت وخداروشکرمی کنم

ربطی به آمپول نداره

ربطی ب امپول ندارم اسپرم شوهرته که یا دخترمیشهریا پسر ‌ ..

ربطی به آمپول نداره 😑😑😑

سوال های مرتبط

مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 مامانِ توت‌فرنگی🍓🐣 قصد بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری