۶ پاسخ

ی خانم باردار وقتی مشکلی داره ک چند ساعت ادامه داره میره بیمارستان

فاموتیدین ۴۰ هم میتونی بخور من تنگی نفس داشتم دکتر داده بود یکم معدت آروم بشه نفست بهتر میاد بالا

غذای چرب نخور اجیل نخور غذای رژیمی بخور از دود اسفند و دود منقل دوری کن مواد شوینده هم دوری کن

عزیزم حتما بروبیمارستان کوتاهی نکن من یه شب اینجوربودم بافرداش رفتم بیمارستان .الان ۱۳ روز بودک بیمارستان بستری بودم بچه امم سزارین کردن تودستگاهه .بازم میگم کوتاهی نکن حتما برو

منم دیشب کلا تنگی نفس داشتم
۵/۳۰ تا۸ ب زور تونستم بخوابم

خوب نشدی برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان Kazhvan مامان Kazhvan هفته سی‌وهشتم بارداری