واکسن و زدیم🥲

تصویر
۸ پاسخ

منم امروز میرم بزنم 🥲

انشاالله که سبک باشه واسش

من ک از دیروز صاف و فلج شدم باید یه فیزیوتراپی برم😅😅

ان شاالله سبک باسه برا کنجد خانم منم ان شاالله شنبه میخام بزنم کدوم قسمت میزنن واکسن رو

ایشالله تب و درد نکنه

ایشاالله به خیر و خوشی رفع میشه و اذیت نمیشه

بی تابی نکرد؟

وای اینا اسانس داره به بچه نده

سوال های مرتبط

مامان عزیزکم💙 مامان عزیزکم💙 ۲ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱ سالگی