۲ پاسخ

رفته بودم مطب یه خانم اونجا بود ۳۷ هفته بود قرار بود سزارین اختیاری بشه بهش نامه داده بود

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری