۷ پاسخ

سلام میشه درخواست بدید داشته باشمتون و

مال من هفته ۳۲ داد.

خودش وقتش بشه میده
من اخرین سونومو ۳۶ هفته دادم
و وقتی ۳۷ هفته بودم بم نامه داد برای ۳۸ هفته و ۴ روز قراره عملم کنه

۳۶هفته نامه داد

طبیعیم ولی اول برج رفتم پیشش نامه داد

چیزی نگفتم دکتر من ۳۶ هفتگی خودش داد

خودش میگه دیگه از اول ب من گفت ۷یا ۱۰فروردین برمیدارم

سوال های مرتبط