۷ پاسخ

کم خونی فقط

اره تقریبا مگه قرص آهن نمیخوری

جواب هوش مصنوعی

تصویر

نه منم درهمین حدم دکترم گف مشکلی نداره زیاد

نه شدید نیست نگران نباش با دارو اوکی میشه

نه خیلی شدید نیست ولی خب تحت نظر دکتر باید باشی

منم کم خونی مینورم همش ازمایش میدم پایینه

سوال های مرتبط

مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۲ ماهگی