سلام مامانا تو بارداری میشه کاچی خورد؟

۷ پاسخ

کاچی چون گرمی زایمان زود رس میاره واسه همبن نباید بخورین

کاچی یک اسم عامیانه داره دوا زائو حالا به نظرت بااین اسم‌میشه توبارداری خورد؟ 😁

حلوا یک قاشق هر چی که زعفران داره یا اصلا یا یک قاشق

نه گلم

یک قاشق

نه نه نه

منم خیلی دلم میخاد ولی میگن نباید خورد

سوال های مرتبط

مامان یسنا.مهوا مامان یسنا.مهوا ۸ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی