کاچی الان میشه خورد؟؟؟

۵ پاسخ

قاشق کوچیک بخور ولی زیاد نخوری بهتره

نه زایمان زودرس میشی خیلی گرمه

نه عزیزم گرمه خیلی ب امیدخدا زایمان کردی بخور

گرمی مثل زیره اینا زیاد نریز. من خوردم یکی دو بار ولی خودم درست کردم فقط زردچوبه و زعفرون و هل و گلاب زدم

گرمه بهتره نخوری
من دو بار در حد کم خوردم

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان یسنا.مهوا مامان یسنا.مهوا ۸ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۹ ماهگی
مامان مهرا و نیلا مامان مهرا و نیلا ۹ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد