به نظرتون بین اسم
نیکی
همتا
نیلا
هانا
کدوم قشنگ تره؟؟؟

تصویر
۲۴ پاسخ

اسم دختر اول من نیکی هستش
الان ۳سالشه،هرجا اسمشو میگه همه خیلیییی بازخورد قشنگی نشون میدن و عاشق اسمش میشن
خودشم از ده ماهگیش چون راحت بود تلفظش اسمشو یاد گرفت
از بچه هاتا پیرزن پیرمردا اسمشو راحت و قشنگ تلفظ میکنن
معنیشم ک پر از وایب خوبه
انشاالله دومی رو میزاریم کمند😍

نیلا ناز تره

نیلا ....

نیلا و هانا

هانا و نیکی

همتا 🩷😍

همتا

نیکی و هانا بنظر من قشنگ تره

همتا و نیلا بنظرم قشنگه

هانا ونیلا

نیکی
من عاااااشق اسم نیکی ام😎😎

نیلا😍

منم هنوز انتخاب نکردم، نیلا دوست دارم ، منم میگم شاید خیلی تکراری بشه، نمیدونم

نیلا و هانا

هانا

نیکی

نیلا خیلی قشنگه

همتا

من خودم هانا نیکی جز انتخابام بود ولی هانا تو فامیل گذاشتن نیکی میزارم 🥰😍

به نظرم هانا و نیلا خییلی زیاد شده بازم بستگی به اسمای دورو برتون داره...به نطرم همتا قشنگه

همتا و هانا

هانا و نیلا

هانا ❤️

همتا و هانا قشنگن

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اراس
زن ممد مامان اراس زن ممد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد