دمای بدن دخترم ۳۷.۷ بهش استا بدم یا ن

۳ پاسخ

بله گلم تب داره

بالا۳۷تبه الان براچی استامین نفن بدی

بله عزیزم‌تب داره

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۴ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی